خرید شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هنگامی که مدت طولانی در روز را در حال رانندگی هستید و یا به سفر علاقه مندید، لازم است از مسیریاب استفاده کنید که این امر موجب تمام شدن زود هنگام شارژ باتری شما می شود در چنین مواقع نیاز به شارژ فندکی احساس می شود. از شارژر فندکی های خوش ساخت و با کیفیت کوجود در بازار می توان به شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284 اشاره کرد. در وبلاگ قصد داریم تا این محصول را برررسی کنیم به همین منظور از نقد و بررسی سایت ایده برتر و دیجی کالا استفاده کرده ایم پس همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

ابعاد
70 × 40 × 44.5 میلی‌متر
وزن
82 گرم
ولتاژ ورودی
12 ~ 24 ولت
ولتاژ خروجی
5 ولت
شدت جریان خروجی
1.0 آمپر مخصوص موبایل , 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
تعداد درگاه خروجی
3 عدد
نوع درگاه خروجی
USB 2.0                                                                                                                                                                            

دیجی کالا:

  • قابلیت شارژدهی به سه دستگاه مختلف به صورت هم زمان

با استفاده از شارژر فندکی Ugreen 40284 قادر خواهید بود تا سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر فندکی دارای سه پورت خروجی است که شدت جریان یکی از آنها 1.0 آمپر و شدت جریان دو پورت دیگر آن 2.4 آمپر می باشد. پیشنهاد می کنیم تا برای دستیابی به بهترین کیفیت در شارژدهی از پورت های 2.4 آمپریِ شارژر فندکی یوگرین 40284 برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه های پرمصرف و از پورت 1.0 آمپری آن برای شارژ موبایل و موزیک پلیر استفاده کنید. ضمن اینکه با متصل کردن موبایل به پورت های 2.4 آمپری این شارژر، می توانید از سرعت بالاتری در شارژ آن بهره مند شوید. این ویژگی به خصوص در هنگام نیاز به شارژ فوری گوشی کارایی بالایی پیدا می کند.

  • محافظت کامل از دستگاه های متصل به شارژر در برابر اختلالات احتمالی

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284 مجهز بودن آن به مدارهای داخلی محافظ است که باعث می شود تا این شارژر فندکی از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، اتصال کوتاه، افزایش دما و نوسان شدت جریان و ولتاژ محافظت کند. این ویژگی که بر روی قیمت شارژر فندکی ماشین یوگرین Ugreen 40284 نیز مؤثر است، باعث افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال شما می شود.

  • مناسب برای شارژ انواع گوشی های اندرویدی و iOS

در هنگام استفاده از شارژر فندکی یوگرین مدل Ugreen 40284 هیچ گونه محدودیتی برای شارژ گوشی ها و دستگاه های مختلف نخواهید داشت! این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ تبلت ها و  گوشی اندرویدی کاربرد دارد. همچنین می توان از شارژر فندکی خودرو یوگرین 40284 از طریق یک کابل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد استفاده کرد. ضمن اینکه علاوه بر گوشی و تبلت، می توان از این شارژر فندکی برای شارژ موزیک پلیر، پاوربانک، دستگاه های بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB نیز بهره برد.

اگر قصد مسافرت های دسته جمعی و رانندگی طولانی مدت را دارید، شارژر فندکی یوگرین Ugreen 40284 کارایی بالایی برای شما خواهد داشت. با استفاده از این شارژر فندکی می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید و از سرعت قابل قبولی در شارژدهی آنها بهره مند شوید.

در پایان قابل ذکر است که قیمت شارژر فندکی Ugreen 40284 باتوجه با کیفیت و قابلیت های آن مقرون به صرفه می باشد شما می توانید برای خرید این محصول به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی